Identitat corporativa


Aquest projecte consistia en elaborar un disseny per una bossa de l'empresa de viatges Cum Laude. 



PRIMERA PROPOSTA:
Per fer el logotip d'aquesta empresa de viatge he decidit dibuixar
unes ales fetes com un pictograma perquè ressaltin més i no
siguin totes uniformes. He escollit el color negre ja que
estèticament amb el color rosa del logotip queda bé i perquè es
un color elegant i discret però a la vegada ajuda a transmetre el
missatge d’una manera força directe. Aquestes ales ,
representen el concepte de volar, viatjar, explorar, llibertat.. que
son tot de sensacions que ens produeixen moltes vegades els
viatges. Cada ala seguin una simetria a banda i banda esta feta
per diferents mides i formes d’ales que representen diferents
viatges ja que un viatge mai es igual dues vegades. El logotip de
l’agència esta situat entre les dues ales ja que així atrau la nostre
mirada de manera directe.












SEGONA PROPOSTA:
Per fer la segona proposta del meu treball he decidit agafar la
silueta d’una brúixola amb els punts cardinals. La rodona
representa la esfera mundial i els punts que hi ha per fora
d’aquesta entre els 4 punts cardinals els diferents destins que
podem viatjar. Cada destí és diferent i per això els punts estan
diferenciats entre si. Tots els viatges tenen la seva essència i mai
n´hi ha dos d’iguals. Per estampar-lo a la bossa he decidit escollir
el color negre ja que és el color més clar i entenedor i a la vegada
és discret, elegant i neutre, fet força important per al disseny de
qualsevol producte que vagi destinat al secor adolescent de la
població.



















Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Packagin CD

Disseny d'una tipografia

Elena Sierra